boomBA#30- Usłysz TO, czego Klient nie mówi

wpis w: Warszawa | 0
  

Jak usłyszeć czego klient nie mówi? Jak dotrzeć do tego, co realnie chciałby powiedzieć?

Zazwyczaj w rozmowach z klientami zwracamy uwagę na to co rozmówcy mówią. Sami także jesteśmy skoncentrowani na tym co chcemy powiedzieć.

Rozmawiając w taki sposób możemy nie odkryć tego co rozmówca naprawdę ma na myśli.

To co mówi między słowami lub to co zostawił dla siebie jednak decyduje o jakości rozmowy bardziej niż słowa, które w niej się pojawiają.

Jak usłyszeć czego klient nie mówi? Jak dotrzeć do tego, co realnie chciałby powiedzieć?

O tym spotkanie. Przyjdź, uczestnicz. Przynieś kartkę i długopis.

Na spotkaniu wiedzą praktyczna będzie przeplatana ćwiczeniami, po których od razu będziesz mógł zastosować nabyte postawy.

Postaw na to…czego klient nie mówi🙂

PRELEGENT

TOBIASZ MAJSTRENKO

trener umiejętności słuchania w zespołach, biznesie. Uważa, że wartościowa rozmowa zaczyna się od tego co usłyszymy i co z tym zrobimy.

Doświadczenie zdobywał także poza biznesem pracując z dziećmi i dorosłymi w temacie profilaktyki uzależnień.

Na co dzień miłośnik gier fabularnych i muzyki elektronicznej.

Wierzy, że umiejętności słuchania może nauczyć się każdy…kto ją trenuje

ORGANIZATOR:

Stowarzyszenie skupia specjalistów z zakresu analizy biznesowej i inżynierii wymagań w Polsce.
Celem stowarzyszenie jest upowszechnianie wiedzy oraz promocja dobrych praktyk inżynierii wymagań i ugruntowanie powszechnej świadomości znaczenia inżynierii wymagań.
Organizujemy spotkania dla analityków oraz osób, które stawiają pierwsze kroki w karierze analityka w projektach IT.

Strona Stowarzyszenia: www.siw.org.pl