
Jak usłyszeć czego klient nie mówi? Jak dotrzeć do tego, co realnie chciałby powiedzieć?

Zazwyczaj w rozmowach z klientami zwracamy uwagę na to co rozmówcy mówią. Sami także jesteśmy skoncentrowani na tym co chcemy powiedzieć.
Rozmawiając w taki sposób możemy nie odkryć tego co rozmówca naprawdę ma na myśli.
To co mówi między słowami lub to co zostawił dla siebie jednak decyduje o jakości rozmowy bardziej niż słowa, które w niej się pojawiają.
Jak usłyszeć czego klient nie mówi? Jak dotrzeć do tego, co realnie chciałby powiedzieć?
O tym spotkanie. Przyjdź, uczestnicz. Przynieś kartkę i długopis.
Na spotkaniu wiedzą praktyczna będzie przeplatana ćwiczeniami, po których od razu będziesz mógł zastosować nabyte postawy.
Postaw na to…czego klient nie mówi🙂
PRELEGENT

TOBIASZ MAJSTRENKO
trener umiejętności słuchania w zespołach, biznesie. Uważa, że wartościowa rozmowa zaczyna się od tego co usłyszymy i co z tym zrobimy.
Doświadczenie zdobywał także poza biznesem pracując z dziećmi i dorosłymi w temacie profilaktyki uzależnień.
Na co dzień miłośnik gier fabularnych i muzyki elektronicznej.
Wierzy, że umiejętności słuchania może nauczyć się każdy…kto ją trenuje
ORGANIZATOR:

Stowarzyszenie skupia specjalistów z zakresu analizy biznesowej i inżynierii wymagań w Polsce.
Celem stowarzyszenie jest upowszechnianie wiedzy oraz promocja dobrych praktyk inżynierii wymagań i ugruntowanie powszechnej świadomości znaczenia inżynierii wymagań.
Organizujemy spotkania dla analityków oraz osób, które stawiają pierwsze kroki w karierze analityka w projektach IT.
Strona Stowarzyszenia: www.siw.org.pl