• Conversation Patterns - Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce
  • Katowice_Conversation pattaern

boomBA #3 – Conversation Patterns – Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce

wpis w: Katowice | 0

Niezmiernie miło nam poinformować, iż STOWARZYSZENIE INŻYNIERII WYMAGAŃ po raz kolejny zaprasza na bezpłatne wydarzenie w ramach cyklu: „boomBA – Spotkania Analityków „- KATOWICE

Tym razem będziemy wspólnie odkrywać.. ludzką twarz analityka 🙂

Stojąc dokładnie na przecięciu świata biznesu i świata IT,
analityk ma szansę znalezienia wspólnego mianownika dla (tak) różnych perspektyw kluczowych interesariuszy,
budując wspólne zrozumienie wizji produktu oraz… wzajemne zrozumienie wszystkich zaangażowanych.
Musi tylko… no właśnie. Rozumieć. A żeby rozumieć musi – rozmawiać.

Conversation Patterns – Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce” – opowie nam, bazując na swoim bogatym doświadczeniu  Michał Bartyzel.

„Stworzyliśmy dość dużą ilość narzędzi, które mają nam pomóc ująć w mierzalne ramy często niejasne potrzeby biznesowe. Stworzyliśmy przypadki użycia, historie użytkowników, testy akceptacyjne, scenariusze, specyfikacje i można by tak dość długo wymieniać. Chociaż celem tych narzędzi jest poprawa współpracy z klientem, to jednak często używamy ich, aby się przed klientem schować.

Zamiast rozmawiać z człowiekiem o jego potrzebach, skupiamy się na wypełnianiu formatek. Ten problem zmotywował mnie do rozpoczęcia prac nad Conversation Patterns for Software Professionals, technikami efektywnej rozmowy z klientami, które pomagają docierać do jego rzeczywistych potrzeb i poszukiwać rozwiązań. Conversation Patterns sprawiają, że umiejętności miękkie stają się łatwiej przyswajalne i co najważniejsze przynoszą oczekiwany efekt

UWAGA! LISTA MIEJSC JEST OGRANICZONA, WSTĘP BEZPŁATNY.

🏢 MIEJSCE WYDARZENIA: 24 kwietnia (wtorek), godz. 17:15 KATOWICE, STREFA CENTRALNA https://www.facebook.com/klubokawiarniaoswiecona/

Serdecznie zapraszamy:

  •  analityków biznesowych,
  •  analityków systemowych,
  •  inżynierów wymagań,
  •  kierowników projektów,
  •  product ownerów,
  •  testerów, dyrektorów,
  • architektów,
  •  scrum masterów i team liderów 🙂
  •  oraz wszystkich tych, którzy pracują na co dzień z Klientem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.