• Monika Perendyk

boomBA #5 – Warsztaty: „Trudny klient- czyli jak rozmawiać żeby się dogadać​”

wpis w: Katowice | 0

Niezmiernie miło nam poinformować, iż STOWARZYSZENIE INŻYNIERII WYMAGAŃ po raz 5 zaprasza na bezpłatne wydarzenie w ramach cyklu: „boomBA – Spotkania Analityków „- KATOWICE

UWAGA! LISTA MIEJSC NA WARSZTATY JEST OGRANICZONA, WSTĘP BEZPŁATNY. WYMAGANA JEST REJESTRACJA.

🏢 MIEJSCE WYDARZENIA: 26 kwietnia (piątek), godz. 18:00 KATOWICE,

Serdecznie zapraszamy:

  •  analityków biznesowych,
  •  analityków systemowych,
  •  inżynierów wymagań,
  •  kierowników projektów,
  •  product ownerów,
  •  testerów, dyrektorów,
  • architektów,
  •  scrum masterów i team liderów 🙂
  •  oraz wszystkich tych, którzy pracują na co dzień z Klientem.

17:45-18:00 – Rejestracja, przywitanie

18:00 – 18:30 Monika Perendyk – „Trudny klient- czyli jak rozmawiać żeby się dogadać”

Każdy z nas uczestniczył w spotkaniu, w którym trudno było nam się dogadać z biznesem. Czasem nawet przy największym wysiłku z dwóch stron znalazła się osoba, którą można określić następującymi słowami:

„Nie znam się, ale się wypowiem”, „A nie mówiłem?”, „Róbcie jak uważacie, ja do tego ręki nie przykładam” ,” To Wy jesteście ekspertami, ma być zrobione tak, aby działało”. Zdarzał się też czasem generator pomysłów, nad którym trudno było nadążyć. Czasem naszym rozmówcą była osoba małomówna, albo wręcz bardzo zaangażowana. Czasu na spotkaniu coraz mniej, a Ty stoisz w miejscu? 

+ Jeśli nie wiesz, w jaki sposób przygotować się na spotkanie z wymagającym Klientem, aby spotkanie udało się i było milowym krokiem w projekcie.

+ Jeśli nie wiesz, w jaki sposób przygotować agendę spotkania, aby Klient nie czuł się zaskoczony, że nagle musi podjąć decyzję.

+ Jeśli chciałbyś poznać techniki prowadzenia wymagającej dyskusji z jednoczesnym budowaniem zaangażowania klienta.

+ Jeśli nie wiesz czy dane spotkanie powinno się odbyć.

SAM CEL I ZNAJOMOŚĆ INTERESARIUSZY NA SPOTKANIU NIE WYSTARCZY!

Koniecznie musisz przyjść na warsztaty.

Dlaczego warto?

+ Poznasz techniki, które będziesz mógł używać już od pierwszych dni po warsztacie

+ Twój warsztat zostanie wzbogacony o elementy, które umożliwią Ci trafne podejmowanie decyzji, w jaki sposób prowadzić efektywne warsztaty z najbardziej wymagającymi Klientami

18:30-19:30 Warsztaty w grupach, dyskusja 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *